nuFfNang aDs

Tuesday, 7 May 2013

alHamduLLillah it's turn out ok : )

 
dapat sms my husband
tak jelas sangat kan sms tu tapi lebih kurang ginilah bunyinye
confirm jadi puding triffle tu so balik nnti bole lah rasmikan bersama2
kah kah kah
over kan baru buat puding triffle dah over
cube lau pandai buat kek yang susah2 tak tau la camne ngeh ngeh ngeh

6 comments:

  1. mesti sedap kan.. =)

    saya jarang sngt2 nak membuat puding..hihi

    ReplyDelete
  2. he he x tau lg x mkn lg mimie..ala biase je baru belajar

    ReplyDelete
  3. Mesti sedap tu. Saya tak pernah g buat puding. Tak pandai. (^_^)

    ReplyDelete
  4. Waaah teruja nak rasa pastinya, mesti sedap tuuu :-)

    ReplyDelete
  5. mamalieyna n isabel biase je he he he

    ReplyDelete
  6. mesti sedap tu kak.. bila baca pun dah rasa terliur.. :)

    ReplyDelete

nuFfnaNg La la la :)