nuFfNang aDs

Thursday, 28 March 2013

fAktA

isn't it true????? : )
Dulu selalu dipaksa balik lewat without
alasan yang munasabah kekadang
haiiissshhh
macam222

http://3.bp.blogspot.com/-chV9SUFQq5g/UUGLtTRedAI/AAAAAAAAWbA/gWxjYyPjnuY/s1600/182174_399575286745738_967738329_n.jpg

copy from this http://iedaimmi.blogspot.com/...thanks kak : )

Tuesday, 12 March 2013

Baju Let Go

Assalammualaikum n ape kabar sume : )

kah kah tajukkkkkkkkk kannn

Last Friday ada la "beronline shopping"

n pagi tadi I dah amik bajunye hik hik hik

unfortunately tak muat kih kih kih

ada sape2 nak x he he he.....

 PICKS- PAIR Peplum Set Lace Black/Yellow 

Material

  • Top : Lace in Fully Lined & Sleeved / Color: Black
  • Skirt : Mercerized Cotton / Color : Yellow
  • One Size 
  • 2 pieces (Top & Skirt)
Measurement:
Top: Length: 77cm Bust: 78-90cm Shoulder: 33-36cm Sleeve: 55cm Waist: 60-80cm 
Skirt: Length: 98cm Waist: 60-90cm

RM69 (harga tak ubah same harga ngan I beli)
hari ni ambil kat pos laju hari ni jugak nak let go hi hi hi
cantik tapi tak muat pulek   

Wednesday, 6 March 2013

sYukuR ya Allah....

haiiii kengkawan...
lately lame kan I menyepi
mencari ketenangan di sebalik ape yang terjadi lately
but alhamdulillah akhir2 ni semua yang berlaku banyak perkara yang positif sahaja
syukur ya Allah mudah2an dipermudahkan la segalanya hendaknya
aminnnnnnnnnn

rasa2nye sekarang dah berazam lebih untuk lebih positif dalam hidup
tak nak dah berfikir negatif2 yang akhirnya akan meracuni fikiran kite
disebalik krisis karier ada hikmah yang tersembunyi
alhamdulillah : )


nuFfnaNg La la la :)