nuFfNang aDs

Thursday, 7 February 2013

pIc2 kat kamPung : )

pic kat kampung pulak
bertolak balik jam 4.00 pagi sebab tak leh tido dgan keadaan chalet yang teruk tu
tapi best balik kampung subuh2 kan sejuk aje : )

 Insyirah ngan nenek : )
mengapakah ibu lihat awak ni macam dah besar je?
awak baru nak masuk 3 tahun : )

 Cycling with poksu n mak uda
cycling la sangat kan
penat poksu melayan awak tau tiap kali awak balik kampung ha ha ha 

rehat2 baring2 : )

 I ngan husband
dolu2 ramai thought my husband n I ni sibling ngeh ngeh
ingatkan husband I ni abang I kah kah kah
saya anak sulong takde abang
abang olok2 adalah itu la husband I ha ha ha 

 mak abah
sweet couple : )

 mak + cucu + abah + poksu

 keletah anak dara kat kampung yang super duper happy 

mengeteh kate orang jawe di sungai rengit pengerang johor
tempat yang telah dibeli dan akan dibangunkan Rapid Petronas yang isu2 tu ha ha ha

2 comments:

  1. comelnyaa insyirah .. bam2 macam anak2 akak ekeke
    mak dah ayah adik muda layie kan .. ;)

    ReplyDelete

nuFfnaNg La la la :)