nuFfNang aDs

Tuesday, 22 January 2013

oh Hoi x naNgis laGi

yeah yeah yeah !!!!!!!!!!!!
alhamdulillah malam tadi Insyirah tak nangis lagi dah
lena betol dia tido sampai tak minta susu langsung tetengah malam tu
syukurrrrr risau dan berjaga2 juga sebenarnya
takut dia menangis lagi kan

oh ye.....tadi jalan2 Mr. Google actually nak search image pintu PETI AIS ku tertanggal ngeh ngeh ngeh
sekali terpandang gambar ni sangat la cantiknye dan ohsem la 
suke nye la hai
see this k


 oh hoi lau la satu hari nanti kite ada tanah....................................kannnnnnnn
absolutely rasa nak buat rumah macam ni designnye bestnye la hai
ayah kumpul duit jom buat rumah kat kampung
ceh macam orang kaya je kan AMINNNNNNNNNNNN ha ha

2 comments:

  1. In shaa Allah, ada rezki tak kemane... =)

    ReplyDelete
  2. tu la kan hanya mampu berdoa saje dulu he he

    ReplyDelete

nuFfnaNg La la la :)