nuFfNang aDs

Monday, 7 January 2013

ciCakKKKKKKKK

ngeh ngeh ibu seorang yang penggeli cicak tapi tgok ni 
vvv

 ya Allah gelinye ibu cicak ni bole pulak dia duk dalam air kopi time tu ibu nak basuh dah jugnye
pastu jerit la ibu 
ayah datang amik cicak tu takut2 kan ibu pulak
lepas tu tunjuk la kat anak dia ingat anak dia takut
sekali tu Insyirah bole pegang je cicak tu tak takut or geli langsung masyaAllah gelinye ibu
ibu dah sembunyi dah pasal dorang pakat2 dengki ibu takutkan ibu sabar je la
ibu suruh Insyirah cuci tangan banyak2 kali ha ha ha

1 comment:

nuFfnaNg La la la :)