nuFfNang aDs

Friday, 21 December 2012

LOuD sPeAkEr


 
kawan2 haiiiiiiiii
nak share some story n sedikit opinion tau 
tadi ade la berbual dengan husband katenyer semalam ada pegi satu kedai lepas tu
ade la sorang mamat ni cakap kat telefon kuat2
terus I ter'remind balik dolu2 ms jadi student
mase kite student dulu tiap2 kali balik kampung kan naek bas kan
dan yang harunye tiap2 kali naik bas mesti terjadi insiden yang sama iaitu
orang cakap kat telefon KUAT2
pening kepala sebab perjalanan ke Johor dari Negeri Sembilan ambil masa 4 jam jugak masa tu
can u imagine kene tahan telinga sepanjang jalan tu
tak pun kadang2 kalau tak cakap dengan telefon pun DIA pegi berbual KUAT2
nape ye ade orang cam tu ha ha ha ha...
suke BERKONGSI CERITA kot.  Kalau kawan2 berhadapan dengan orang cam tu macam mana?
kadang2 terfikir nak tegur tapi takut kite jumpa orang yang jenis tak bole terima teguran mesti dia tak puas hati nanti takut ape2 yang buruk berlaku pulak kan?
so, ape reaksi kawan2 : )
 

5 comments:

  1. ahahah akak pun pernah lalui situasi tuu , rasa nak sepak2 lak org yg cakap kuat tuu ekeke ..

    bila fikir2 , x baik lak akak nie , entah2 dia ada masalah pendengaran , bila kurang jelas dgr secara automatik dia akan bercakap kuat ! .. ekek ;)

    ReplyDelete
  2. heheee cakap pelan pelan dia tak puas kot :D

    ReplyDelete
  3. Pandang dengan jelingan tajam je..buleh?..hehe..

    ReplyDelete
  4. zoora..
    my be kan dorang tak puas ckap pelan2

    ReplyDelete
  5. mamalieyna..
    kekadang kite buat cam tu je he he he

    ReplyDelete

nuFfnaNg La la la :)