nuFfNang aDs

Thursday, 13 December 2012

iNsYirAh & pAnTaI

insyirah ni memang favourite dan kesukaan dia pegi pantai : )
tak pegi jalan mane2 pun tak pe asal luangkan mase dgan die bawak pegi pantai
lihat je la aksi die apabile jumpe pantai
lepas tu bile balik menangis2 tak nak balik : )
haish sabar je la ibu ni mendokong dia memaksa pulang ha ha ha
let's the pic story k malas nak type panjang lebar


tgok la kegembiraan die tu sampai ibu n ayah die pun gembire eh ape punye ayat ni kah kah
random pic je ok....semua di snap di Pantai Bagan Lalang Sepang : )

7 comments:

  1. budak tecit sume cumilss fara..nnti lau fara dapat baby tntu cumills juga cpat2 dapat baby tau nanti : )

    ReplyDelete
  2. Syebabnye insyirah...suka tgk budak syebab :-)..hehe..comel

    ReplyDelete
  3. mamalieyna..doktor suggest kene diet kak alahai sian..dah la memang pemakan n kuat susu ha ha ha. eh arif pun bab bab juga pp nye tu comel : ) syebab tu bam bam eh kak?

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. si pp merah :)
      time kaseh lau dia tau ermmm senyum selalu he he

      Delete
    2. si pp merah :)
      time kaseh lau dia tau ermmm senyum selalu he he

      Delete

nuFfnaNg La la la :)