nuFfNang aDs

Wednesday, 19 December 2012

fAkTa PemaKanaN sUnnAh yg diSelewEng yaHudi



            Assalammualaikum semua...
dah lame nak kongsikan kepada kawan2 semua betapa kite semua telah lama telah ditipu oleh kaum2 yahudi yang sekarang ni bertambah2 melampau melancarkan keganasan pada saudara2 seIslam kite kan?
  sedikit sebanyak cubalah jauhi apa yang buruk dan cube amalkan amalan Islam yang betul ye : ) 



 Bijak sungguh yahudi memperdayakan kita umat Islam, mereka suruh kita minum susu lembu buatan mereka, tapi mereka minum susu kambing, mereka minum apa yang diminum oleh Nabi kita Muhammad SAW. Mengapa kita tidak ikut nabi kita, kita ikut orang yahudi tapi ternyata mereka mengikut apa yg nabi kita makan dan minum. Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis Rasullulah: "Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu.. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil"   Teruskan membongkar kebijaksanaan yahudi menipu umat Islam.........

 
Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam. makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.    
 
Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi dit tangan mereka. 

Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan Nabi kita. Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol. 

 
Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans. Ini terbukti apabila kajian dibuat bahawa kandungan bahan pengawet yang terdapat pada kentang goreng McDonalds terlalu tinggi sehingga kentang goreng tersebut boleh bertahan tanpa sebarang perubahan sifat fizikal seperti baru lepas digoreng selama 2 bulan. Bayangkan sesiapa yang pernah memakan kentang goreng McDonalds ini, agaknya berapa lama punya kentang goreng yang dimakan?  

 
Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat , contohnya coke dan maggi . Coke tu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi) . Ini terbukti kajian pernah dibuat bahawa air coke ini boleh dijadikan bahan pencuci mangkuk tandas yang baik kerana ia bersifat penghakis.  Dan para Melayu kita pula ketagih minum. Memang “bersih” perut sesiapa yang meminumnya

 
Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas. 

           Tidak disangka bahawa kita semua telah ditipu oleh pihak yahudi laknatullah ini dengan pelbagai fakta yang tidak betul.  Mereka tidak boleh menewaskan Islam dengan peperangan jadi mereka cuba mencari kelemahan Islam dengan pelbagai cara yang tidak disedari umat Islam antaranya dengan fakta yang menyeleweng ini. Dari situ, umat Islam akan mula beransur lemah sedikit demi sedikit  sehinggalah sampai satu masa umat Islam akan ditindas dengan mudahnya. Jadi marilah kita sama-sama kembali dengan mengamalkan syariat-syariat Allah serta membudayakan sunnah Rasullullah s.a.w di dalam kehidupan seharian. Semoga umat Islam kembali menuju kejayaan dan kegemilangan masa depan. Takbir... ALLAHHU AKBAR......

nanti lau ade lagi info sy kongsikan lagi ye : )

No comments:

Post a Comment

nuFfnaNg La la la :)