nuFfNang aDs

Wednesday, 3 October 2012

kFc!!!!!!

suatu petang yang hening lepas balik keja..
ayah tanya ibu n anak nak makan KFC tak?  ibu tak nak tapi anak nya laju menjawab nakkkkkk nak KC he he
so, ke KFC la kite ye..amik ni je
Dinner plate 1 = anak dan ayah
ibu amik cheeze wedges je konon2 cukupla ha ha. eh betul ke eja terlupa lak.

ni busyuk masyam baru amik dari taska, bukan main happy la ayah kesayangan dia yang jemput dia selalunya ibu kan

tengok ni kaki pun dah sama naik juga nak makan sama2 ha ha

em sehingga menjilat jari.  selera tul makan KC ye anak ibu

slurpp minum air..gambar ibu lum ada lau ada t ibu upload k. saje je rahsia 

wah2 muncung2 menikmati kelazatan ayam KFC ha ha sambil bebel2 tu mulut.  babai2 orang la patung la emm becoknye anak ibu : O

Sonok lau tengok anak n family kite happy kan walaupun letih lepas balik keja.  Rasa hilang sume letih2 bila dapat berborak santai macam ni dengan husband n anak tercinta.  ibu sayang suami n anak ibu.  eh emosi pulak kan tetiba la la la

No comments:

Post a Comment

nuFfnaNg La la la :)