nuFfNang aDs

Wednesday, 10 October 2012

bILa si duMox mEraJuk

Semalam angin kus kus anak ibu datang tak mau mandi petang.  Jenuh la ibu berkejar kejaran nak ajak mandi tak mau juga.  Sejuk kot tapi tu la tak boleh la tgok anak berlengas2 dengan peluh ni nak tak nak kena mandi juga sikit kan kalau tak nanti tak selesa nak tido malam.  Dengan ibu tak jalan maka nya, ibu pun suruh la ayah buat2 marah suruh mandi kan haaa merajuk barula nak mandi.  apala anak ibu ni dah mashamm bau nye..

em lari naik atas sofa takut ibu dukung nak mandikan dia

Tengok tu ia-ia dia tak mau mandi
Muka tak puas hati


Tengok tu buat tak tau je dia ha ha

 Ni dah kena marah dengan ayah la ni merajuk




 Ok ni saya dah siap mandi pakai bedak tebal2.  ibu memang suka bedakkan kite tebal2 baru nampak cam baby he he


No comments:

Post a Comment

nuFfnaNg La la la :)