nuFfNang aDs

Wednesday, 3 October 2012

aYah n aNak

bila kat rumah ibu tengah sibuk mengemas tgok la ape yg si anak dan ayah ni tgah buat..

si anak tgah poning memikirkan apa la yang saya nak buat ni.  nak kaco ayah ke nak kaco ibu, ibu tgah busy tu lau kaco tentu kena marah baik kite kaco ayah pulak hu hu
dan lalu

kaco la ayah.....ayah pun kuarkan la handphone dan ajak la tengok video ottoman favourite anaknya tu ..aduhai...si ayah


\
khusyuk ayah melayan anak daranya tu..

last2 ayahnya malas nak layan mata tgok tv hp hulur je kat anak biar anak duk diam tgok video tanpa kacau ibu dia kan..macam tu la suami i he he

No comments:

Post a Comment

nuFfnaNg La la la :)