nuFfNang aDs

Tuesday, 25 September 2012

paNoRaMa di KaMpUnG tErcIntA

sambungan daripada post semalam....

serba sedikit panorama di kampung yang boleh menggamit kerinduan nak balik kampung lagi hu hu

gambar kat jalan di hadapan rumah dan berhadapan sekolah dolu2

ni pulak gambar deretan kedai di kampung ala2 pekan camtu..cni je lah tempat nak cari barang2 kat kampung.  Lauk ke bahan2 basah bahan2 kering sumenya kat cni..walopun nampak cam tak best tapi hepi je cari barang kat cni dpd kat bandar ha ha

ni pun hasil zoom gambar kat atas 2

ni gambar jalan nak ke klinik kesihatan dan jalan utama la kiranya kat sana lau nak gi pekan

Bila tengok balik gambar2 ni rindu la semula suasana di kampung..dengan keriuhan dengan gelak ketawa sefamily alahai bestnya lau dapat duk kampung.

cume yang ralat nya bila dah seronok2 lupe nak amik gambar banyak2 la pulak.




2 comments:

nuFfnaNg La la la :)